لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است


nedaieshabnam

عشق رسوايي محض است كه حاشا نشود

عاشقي با اگر و شايد و اما نشود

 

شرط اول قدم آن است كه مجنون باشيم

هر كسي دربه در خانه ي ليلا نشود

 

دير اگر راه بيفتيم ، به يوسف نرسيم

سر ِ بازار كه او منتظر ما نشود

 

لذت عشق به اين حسِّ بلاتكليفي ست

لطف تو شاملم آيا بشود؟ يا نشود؟

 

من فقط روبه روي گنبد تو خم شده ام

كمرم غير در ِ خانه ي تو تا نشود

 

هرقدر باشد اگر دور ِ ضريح تو شلوغ

من نديدم كه بيايد كسي و جا نشود

 

بين زوّار كه باشم كرمت بيشتر است

قطره هيچ است اگر وصل به دريا نشود

 

امن تر از حرمت نيست ، همان بهتر كه

كودكِ گمشده در صحن تو پيدا نشود

 

بهتر از اين؟! كه كسي لحظه ي پابوسيِ تو

نفس آخر خود را بكِشد پا نشود

 

دردهايم به تو نزديك ترم كرده طبيب

حرفم اين است كه يك وقت مداوا نشود!


طوري افتاده گره بر دل بي تاب دخيل

كه به جز دست تو با دست كسي وا نشود


لحظه ي واشدن سفره ي حاجات شنيد

هركه از جانب تو پاسخي‌‌‍، الا نشود


اخرش بي برو برگرد مرا خواهي كشت

عاشقي با شايد و اگر و اما نشود

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

OMIDVAR
ساعت12:39---16 دی 1396
واقعا عالی و دلنشین
با خوندنش دلمون پر میکشه برا حرم❤
لذت عشق به این حس بلا تکلیفیست


mehran
ساعت19:04---21 آذر 1391
خیلی قشنگ بود

عاشقی با اگر و شایدو اما نشود
پاسخ: منم از همين تيكش خيلي خوشم مياد


دیوونه ی حسین
ساعت18:32---14 آذر 1391
سلام به منم سربزنید
لینک شدید

یاحسیــــــــــــــــــن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,| ساعت 23:17| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت